Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Enjoy Song

Jumaat, Julai 09, 2010

15 May 2010

Setiap manusia rezeki mereka berlainan...saya bersyukur sebab dapat kerja yang saya ada sekarang...biar pon kata orang keje ni tak berbaloi dengan ijazah sarjana yang saya ada sekarang dengan kerja yang memang lari dengan bidang yang dipelajari...tapi tak pe la...rezeki yang Allah turunkan semuanya halal...kita yang diamanahkan untuk melaksanakan keje tu yang akan menentukan sejauh mana kita akan pergi...dan sejauh mana kita mencari keberkatannya...

Tentu tertanya-tanya pekerjaan apa kah yang saya sedang saya lakukan sekarang ini... Bukannya senang nak dapat kerja pada zaman sekarang ni. Keje ni pun dah cukup bagus saya fikir sebab saya tak lagi menjadi "penanam anggur yang berjaya" di kampung...heheh....banyak dh borang dan interview saya isi dan saya pergi kat kawasan Kuala Lumpur dan Selangor ni tapi alhamdulillah memang Allah dh tetapkan rezeki untuk hambaNya yang bersabar...

Saya dapat interview untuk jawatan Customer Service di Telekom Malaysia Berhad. Semangat memang berkobar-kobar nak dapat kerja...Al-maklum la masa tu memang ngah terdesak nak dapat kan kerja...syukur sangat2 sebab Allah bagi peluang saya untuk berkerja....

dalam hidup ape yang penting adalah kesabaran...yang mana belum dapat kerja tetap berusahalah...InsyaAllah rezeki kita telah ditentukan Allah...berusahalah...Allah suka orang yang suka berusaha tau....

see u all for the next meetings...have a gteat day...muahhhh..!!!!