Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Enjoy Song

Selasa, Julai 13, 2010

rindunyer....

Kamu semua rindu pada orang yang tersayang tak??? yang tak ada perasaan rindu tu saya tak tahu die jenis orang yang macam mana...takde perasan kot...takkan ada orang yang macam tu kan...kita dilahirkan di dunia ni mempunyai perasaan...dan perasaan tu lah yang menyerikan hidup kita sehari harian...kita kena percaya sebab memang itu lah kenyataan...Allah dah adikan kita dengan pelbagai perasan...sayang..rindu..sedih...gembira..ada beribu-ribu lagi perasaan yang ada pada setiap orang...

Apa yang kamu rasa sekarang nie??? rase sakit hati??? atau rase gembira...??? Kalau saya pulak apa yang saya rasa sekarang ini adalah saya rasa tak sabar nak balik kampung saya yang kat Johor tue...saya nak jumpa mak saya...anak sedara saya...adik-adik saya...lama saya tak jumpa mereka semua... saya rindu sangat2 kat mereka...inilah kesan masa panjang yang saya perlu terima sebab duduk berjauhan dengan family saya...huhuhu...tapi saya bersyukur dengan ketentuan yang telah ditentukan Allah untuk saya...setiap orang rezeki mereka berlainan...Jadi...bersyukur la dengan apa yang anda ada sekarang...

Tapi...itu semua bukan alasan pada saya..pada saya walaupun duduk berjauhan dengan family tak bermakna kita lupa keluarga kita dikampung...Yang lupa atau tak ada masa nak balik jenguk family dikampung dengan alasan sibuk memang tak boleh diguna pakai...orang lain pun sibuk jugak tapi boleh je balik kampung...itu semua atas diri sendiri...nak dan tak nak je....