Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Enjoy Song

Selasa, Julai 13, 2010

"Kesedihan"

Hati sedih takda sapa yang tahu....nape boleh jadi sedih??? Mesti ada sesuatu yang menyebabkan kesedihan ini kan...Ada kesedihan yang disebabkan kegembiraan..ada kesedihan disebabkan hati disakiti... Pernah tak kamu mengalirkan air mata disebabkan kesedihan??? Mana2 yang tak pernah mengalirkan iar mata kerana kesedihan saya memang salute dengan die sebab die kuat menahan air mata daripada mengalir jatuh ke bumi...saya rasa tak banyak yang dapat menahan air mata daripada jatuh kn...sekuat mana pun seseorang tue adakalanya mesti air mata akan jatuh jugak...betul kan....

Kadang-kadang kita sedih sebab orang lain sakitkan hati kita...ada kala kita sedih sebab ada orang pandang macam ada sesuatu yang salah je yang tengah berlaku...padahal takda pape pun...tapi sebab pandangan mereka tu yang membuatkan kita terpikir ape sebenarnya yang berlaku nie??? saya pon tak paham kenapa...saya penah jugak terasa macam tue...saya memang tak suka orang tak suka saya...saya suka buat orang suka saya...tapi kalau dah dapat tahu orang tak suka kite memang sedih giler.....nak buat apa pon tak boleh...

kadang2 apa yang kita kita ingini tapi tak dapat dimiliki juga akan menyebabkan berlakunya kesedihan..lebih2 lagi apabila sesuatu yang kita ingini tu memang sangat2 diharapkan...kalau tak dapat mestilah sedih kan...mula la air mata meleleh...

Tapi saya percaya satu perkara...air mata yang sering kali mengalir tanpa diduga akan InsyaAllah...kegembiraan yang berlipat ganda yang akan kamu dapat... InsyaAllah...jadi bersabarlah...InsyaAllah...Allah ada sesuatu untuk kita...biar kita menangis sekarang jangan kita enangis kemudian hari....

Have a great day....MUAH...!!!!1