Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Enjoy Song

Isnin, Julai 12, 2010

"kemenangan"

kamu nak menang tak??? semua orang nak menang...sama la ngan saya...saya suka kepada kemenangan...tapi kemenangan yang saya ingini mesti la dengan cara yang betul dan adil...tahu macam mana nak meraih kemenangan???? saya pon tak tahu macam mana cara nak meraih kemenangan...pada saya kemenangan yang perlu diraih mesti lah atas usaha sendiri...ada jugak yang dapat kemenangan melalui cara yang mudah...ada jugak yang dapat kemenangan dengan usaha dan kerja keras yang berlipat ganda...

Sekarang ni musim piala dunia...semua orang ada pasukan kegemaran sendiri...lagi la malam tadi final antara Netherland dan Spain...keeputusannya Spain menang perlawanan dan berhak mendapat kemenangan dan menjulang Piala Dunia...Tahniah Spain... Menyentuh kepada kemenangan yang diraih Spain...memang patut mereka menang sebab mereka telah melipat ganda kan usaha untuk mendapat kemenangan...inilah hasil mereka...memegang gelaran juara untuk Piala Dunia 2010...

Bagus...kalau saya pulak bila saya berjaya mendapat sesuatu yang saya ingini itulah kemenangan bagi saya...

Have a gtreat day.....MUAHHH..!!!!!